Vackert blickfång....

Har ju inte orkat att skriva på kvällarna de sista dagarna men måste bra sätta in ett inlägg om mina nya blommor som jag tycker är så söta!!

Igår köpte jag lite nya blommor o det blev en liten rosa/lila grupp med en liten gul blomma som kommer att lysa upp som en sol :)...den lila är ju min favorit för det var det näpnaste jag sett i små blommor...o tror ni inte att jag lyckas att bryta av den ena stängeln med små blommor när jag ska stuva in dem i bilen =(....
....men då fick den bli en kreation på hallskåpet...det blev riktigt piffigt tycker jag ;))


Nu måste jag göra mig iordning för jobbet........jordgubbsplantorna väntar på mig för o få en liten ansning inför vintervilan =)
Får se om det blir nåt mer idag med att skriva i min blogg....

Puss o kram
Bella

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det blev ju jätte bra och sätta blomman i hallen i stället :D du är ju uppfinningsrik! thihi!

2008-09-03 @ 10:40:56
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0