Så snabbt det här gick...=)

Inte trodde jag att jag skulle sitta här igen o skriva i min blogg så fort efter att jag kommit igång med bloggandet utan jag trodde minst det skulle ta några dagar eller ännu längre men turligt nog så har jag gjort det till en vana att alltid kolla min dator innan jag stänger den för natten....nyfiken som man är för o kolla om man fått några nya mail...o det hade jag =)
Oftast läser jag dem på kvällen o besvarar dem på morgonen eller så snabbt jag hinner ;)

Idag var en nervös dag för jag skulle till banken o få ett förhandsbesked på om vi får ett lån till gården vi vill ha o hör o häpna så lät det lovande efter bara tjugo minuter hos bankmannen så när jag o Tesett skulle gå på marknaden efter bankmötet så var jag inte där i tankarna iallafall ska ni veta....bara kroppsligt...ler...
Mycket kan hända än så jag håller huvudet kallt...än så länge...;-)

Gick vår kvällspromenad idag med Anouk o Swea o idag fick vi sällskap av Flisan åxå...jösses vad nervös jag var för att min lilla kissekatt skulle bli påkörd under vår promenad...får nog skaffa henne ett koppel åxå...asg...
Träffade på en grannfru som är relativt nyinflyttad o som nyligen har införskaffat sig en hund av någon jaktrasvariant som blir så sprittandes glad när jag kommer med mina hundar att stackarn knappt kan hålla henne o mina hundar är oförskämda nog att nästan ignorera hunden för de har ju varandra medans den stackarn längtar efter lite bus o sällskap=)
Grannfrun påpekade idag att hon tyckte jag såg mycket yngre ut än jag är men hon chockade mig ännu mer med att berätta hennes ålder o det skulle jag aldrig kunnat gissat att hon var så gammal o då kom hon fram till att det var vår karma som gjorde att vi såg yngre ut än vad vi var o det lät så härligt när hon på sin Norska dialekt sa detta att jag genast tyckte hon o jag hade mycket gemensamt:)...det ska bli fler gemensamma promenader bestämde vi o även nån utflykt med våra hundar...äntligen har jag en hundkompis o så ska jag kanske snart flytta....det finns ingen rim o reson på nåt nu för tiden =(

Nu ska jag iallafall gå o lägga mig o drömma om vår (förhoppningsvis) blivande gård....

Ses väl imorrn igen...eller?!!

Natti ;)

None

Kommentarer
Postat av: Pupsie

Skriv mer mamma :P

2008-07-20 @ 23:16:37
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Din make

He he, jag hitta den snabbt!! puss

2008-07-23 @ 22:57:27
Postat av: Tezzan

UPPDATERA!!!!Nu händer det ju jätte mycket i ditt liv så ett snabbt litet inlägg kan du väl åstadkomma så man inte spricker av nyfikenhet..Puss

2008-07-30 @ 10:01:39
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Lotta

thihi det är så roligt att du har börjat blogga :) Men nu va det länge sen du skrev sist tycker jag! Puss på dig mamsen!

2008-08-03 @ 20:56:15
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0