Dagarna flyter på...

Hade ju för mig att jag skulle hinna med att skriva något varje dag men jösses vad de senaste dagarna var fullspikade. Det blev ingen fridens söndag med att bara slappa...hade en del telefonsamtal att avklara, sen var det badning, föning o frissering av Moses...ska ju på utställning i Göteborg på fredag så då gäller det att få allt fixat i god tid så inte allt kommer som en stresschock sista dagen, min stressnivå klarar inte sånt just nu. Att sen försöka organisera en rutt med tre personer till som ska hämtas upp överallt kräver ens fulla koncentration o organisationsförmåga...känns som jag tappat bort den just nu :)...få se om vi kan slå våra kloka huvuden ihop :)




Igår passade jag lilla älskade barnbarnet hela dagen...o gud vad jag längtar tillbaka till den tiden barnen var små...allt det här pysslandet o att få värna om ett litet liv...så underbart roligt...att hon sedan är en solstråle hela tiden gör bara glädjen ännu mer härlig. Tänk vad takterna sitter i en än...hahaha...där var det inget fel på organisationsförmågan...för till på råga det hela så hade jag en doktors tid in emellan så jag lämnade av Alicia en stund hos gammelmormor...funkade hur bra som helst, jag sa till min mor att vi skulle vara hos henne o hör o häpna...jag var där på klockslaget :)....o då hade vi hunnit med frukost o packa väska o klä på oss i lugn o ro...ja, har man en gång lärt sig att cykla så sitter takterna i :)



Idag har däremot varit mer av en softardag, jag har småpysslat...försökt att organisera vår färd till Göteborg...finns vissa som krånglar till det lite just nu men vi ska väl får ordning på det. Somna en stund i soffan medans jag löste korsord...trodde jag skulle bli pigg av det men orden börja dansa för mig o jag vakna med tidningen över mig :)...har även hunnit sola en stund idag, vill ju se fräsch ut när man ska "visa upp sig"...hahahaha...jag menade hunden förstås :)



Skulle egentligen kört för min mor till doktorn idag men vädret gjorde att vi bestämde hon skulle ta taxin hon beställt sedan innan så det blev ingen tur hem till syrran som fyllde år igår men vi ska ta det en annan dag, då vädret inte är så ostadigt, vill ju helst inte kana av vägen.



Nu kallar vovvarna på mig, de vill ut på sista rundan o sen får vi se om jag somnar till korsordslösningen igen :)

Ha det bäst!

Kramisar



Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0