Kvalitetstid med Mor

 

Gårdagen blev mysig i Mors sällskap...trevlig restaurang atmosfär o maten var suveränt god...jag älskar Seafood o tyckte det var intressant att morsan oxå beställde det samma...vi har båda varit köttälskare men numera föredrar vi mer fisk...mätta o belåtna begav vi oss hemåt men att en sträcka som bara ska ta ca en kvart tog över en timme berodde på att vi tog omvägar hem...morsan nappade direkt på att vi skulle köra kusten hem o jag lyckades köra kringelikrokar ordentligt...kul :D...vi båda älskar havet...men vi glömde nästan att titta på vyerna för vi var så uppe i våra samtal om livet o historia...jag lyckas alltid få morsan att berätta om mycket från dåtiden :D...o varje gång blir jag förvånad över saker som jag själv glömt men påminns om när hon tar upp det...att jag inte för mitt liv kan komma ihåg att vi tog en busstur hit till Österlen 1976 med ett helt gäng är för mig en gåta....jag var ju tio år o borde kunna minnas...jag o min kompis Karin sprang runt överallt berättade morsan o vi besökte både Ystad; Simrishamn med omnejd...att vi besökte både Ales stenar o Stenshuvud är för mig som bortblåst...o så minns jag händelser från när jag var 2,5-3 år...märkligt...
Iaf var det åter en berikande stund att få umgås med Mor <3...jag behöver det jättemycket <3

 

Kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0