Nya tider o moderniteter....

Tänk att man ska behöva stämma träff med en helt främmande människa på ett närliggande fik för att dryfta jobbmöjligheter :/...men det är väl det nyaste...man har sitt "kontor" på fik...nu blir det iallafall att påta i jord o pyssla med växter o det är ju det jag känner passar mig bäst av allt just nu för jag älskar allt vad som naturen har att ge...så jag träffas den närmaste tiden på Plantskolan i Skåne Tranås......dit jag själv åker för att inhandla mina växter till min trädgård =)
Detta hände på dagen men mot kvällningen så stämde jag träff med snickaren o han tar sitt "kontor" med sig hem till mig....så det kan ju inte kosta något att behöva hyra lokal längre för "kontoret" :0) ...iallafall kommer jag att drömma om vackra kök inatt för det var otroligt vackra kök som presenterades för mig o det är ju en dröm att få stå i ett nytt o fräscht kök o laga mat!! =)...då kanske man känner för o laga mat igen förresten....=)
Nu ska iallafall nedervåningen fräschas upp först o sen får vi se vad det blir härnäst, för köket får tyvärr vänta till sist o det kan ju t.o.m. bli så att huset blir sålt innan o det gör ju inget för då får de nya ägarna själva sätta sin prägel på huset o köket vilket jag själv skulle vilja göra vid nästa husköp om det inte nyligen är renoverat....

Detta blev en nervpressande dag idag så hör o häpna...men jag rökte min första cigarett på många år!!!....men det var gott o stå ute med en kopp kaffe o en cigg...hjälp...jag är galen...varför blir man så labil så man tar till dessa giftpinnarna så fort man känner att det blir för mycket runt ikring en???...hatar ju egentligen allt vad cigarettrök heter o mår egentligen inte speciellt bra när jag rökt....gud så korkad man är o måtte man snart komma till sans igen...asg...man är ju inte ens tonåring längre som ska smygröka för att man tror man är häftig då...nä, man är bara gammal o dum som borde veta bättre....så...nu har jag läxat upp mig själv o hoppas att jag skärper till mig hädanefter...ler...för detta ska bli en engångsföreteelse....hoppas jag?!!

Ska ringa doktorn imorrn för nu har min vad värkt i två veckor o det känns inte som att det ska gå över o det gör så ont när jag går promenaden med Anouk...för hon vill ju gå raskt o tycker jag sölar till mig när jag linkar bakom henne som en annan halta lotta :)

Ses en annan dag!!
Kramisar :)♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va roligt att du ska jobba där mamsen :) Då får jag komma o inhandla lite blommor ;) thihi!!



Puss & kram!

2008-08-18 @ 14:22:35
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Din make

Rökt.......fyyyy.....

2008-08-19 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0