Åter tillbaka

Det var ett tag sedan...
 
Jag hade egentligen tänkt att avsluta bloggen..för längesedan men jag bara lätt tiden gå...brydde mig inte o till slut glömde jag bort lösenordet...
Sist jag skrev i min blogg var dagen då min yngsta dotter fyllde år...det är 3,5 år sedan...jösses vad tiden går...o så mycket som hänt under den tiden...
Nu skulle jag behöva skriva dygnet runt för att kunna uppdatera dessa år :-)...
 
Denna blogg tillverkades den 28 Mars 2007...med hjälp av min dotter Charlotte...
 
O nu har jag bestämt mig för att behålla bloggen...jag känner ett stort behov av att skriva...det ger mig så mycket...jag gillar att låta mina tankar sväva fritt medans fingrarna dansar över tangenterna...i yngre ålder tyckte jag om att skriva för hand men när jag köpte en skrivmaskin till dottern förstod jag att den indirekt var till mig oxå :-)...
 
Jag är faktiskt riktigt glad att jag äntligen börjat skriva i min blogg igen...tack Lotta för att du en gång tyckte att jag skulle ha denna bloggen :-) <3
 
Då hörs vi snart igen! :D
 
Ha en bra dag <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0