Dofter o nya platser.....

Idag har det känts att jag räfsat en del på jobbet...det låg många äpplen på marken under alla äppleträden på Plantskolan...men det doftar så gott om äpplena...även när de är lite övermogna...
NoneNoneNone

Min son började på gymnasiet idag o när han kom hem var han liten kluven för det hade inte känts bra i skolan...jag hoppas att det bara är att han känner sig lite vilse på en ny skola i en ny stad o att han snart kommer in i rätt gänger med allt vad det innebär o börja på gymnasiet...

Jag o min son Pontus, bilden är tagen Dec-07.

Jag hoppas att han ska trivas på linjen Teknik College i Ystad för det är verkligen det han vill syssla med...datorer... :)

Jag upptäckte just en sak....jag är alldeles för trött för att samla mina tankar för att få något nerskrivet ikväll o för den delen så skriver jag om ett ord flera gånger för tangenterna dansar runt för mig så jag ska nog hitta sängen o sova sju kvart i timmen för all utevistelse på jobbet känns av nu mot kvällningen så vi hörs en annan dag.....
Dröm sött!!

Kramar//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0