Inte en sak i taget...nädå...allt på en gång...

Ja, då dröjde de ju ändå ett tag innan det blivit skrivet något i min blogg men jag har haft sjukt mycket att göra...så det är ett under att jag lever fortfarande...så dödstrött är jag ;(
Just nu tycker jag att mitt liv är ett enda kaos som inte är av denna världen...det är hundar hit o dit i alla dess lägen o rehabilitering in i den minsta detaljen o sen är det husförsäljning som ska göras så bra som möjligt...HJÄLP!!!!...SOS...
Jag älskar att syssla med hundarna o tycker det är så givande att få ta del av så många erfarenheter när det gäller allt som rör hundarna för man lär sig hela tiden något nytt o jag förundras över att jag oftast får saker rörandes hundarna att alltid fungera mycket bättre o fortare än vad jag egentligen räknar med o en av mina lyckosamma sådana är att jag äntligen lyckats få min lilla docka Kickan parad :))...med lille söte Moses!! Trodde ju aldrig att han skulle vara så på hugget efter att bara varit boendes hos oss i fem dagar men jag tror att han har hittat sin själsfrände i lilla Kickan ;)
Det är oerhört jobbigt att sätta huset till försäljning men jag vill ju inget hellre än att bo på ett lantställe där jag kan pyssla med mina vovvar!!!!

Nä...nu trillar jag snart av stolen så trött jag är så nu är det slutskrivet för idag så fortsättning följer...förhoppningsvis imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch ja ni har ju ändå bott där i 14 år eller vad det blir..men det kommer att kännas sååå skönt att flytta... Tusen pussar..

2008-08-08 @ 09:21:53
Postat av: Lotta

Tack för en mysig dag idag :) Å, tack för maten (tacosen).. det är alltid lika mysigt o komma ut till dig mammi. Vill inte att ni ska flytta så långt i väg :(

2008-08-11 @ 23:35:55
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Snälla.snälla... skriv bara några rader kort o gott om vad du har gjort om dagarna... vill så gärna veta.. kan ju ringa men ibland orkar man inte det ju..puss puss

2008-08-14 @ 21:09:41
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0