Blött o ansträngande...


Idag var jag på mitt första vattengympapass någonsin o det var väldigt blött men otroligt roligt...så nu ska jag köpa tiokort o köra ett pass varje vecka året ut...så har man varit lite duktig detta året =)
Lotta, min tös var också med o det var hennes andra pass för hon o Pauline, min tös var på ett pass förra veckan o de ska också fortsätta året ut att träna vatten gympa...kul när man är några som går ihop för då kan man sporra varandra...
Det är ett oerhört bra sätt att träna på utan att man får förslitningar o alldeles för mycket träningsvärk efteråt...även om jag redan känner att jag nog kommer att känna av det imorron...så otränad som jag är...fast jag har ju börjat att ta dagliga promenader med vovvarna o det har ju också gett lite resultat redan....

Nu ska jag krypa ihop i soffan o mysa med mina vovvsingar en stund sen blir det nog gott o sova efter denna dagen :)

Sussa gott♥

Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0