Chockhöjning...



Hej svejs...nu var det ett tag sen sist....igen... =)
Men jag ska försöka att återberätta allt som hänt de dagar jag inte bloggat...för tro mig...
det händer en del runt i kring mig =)

En av sakerna som chockade mig var att de som skulle sälja gården chockhöjde sitt pris med 300.000 kr...bara så rätt upp o ner?!!...hur kan man få för sig o göra nåt sånt bara??...klart vi drog oss ur...det kändes inte seriöst...
Så nu avvaktar vi själva med att sälja vårt hus till våren för som världsläget ser ut nu så kan vi lika gärna dra oss tillbaka o samtidigt få mer gjort av det som vi vill göra på huset...så kan vi kanske åxå chochhöja till våren =)


Väntar spänt på att min lilla älskade Kickan ska valpa...hon vaggar runt nu o hässjar o bäddar för fullt så inom det närmaste dygnet blir det små bebbar...så spännande o samtidigt så nervöst....vill ju att allt ska gå bra...vilket inte alltid sker med denna rasen =( 


Nu kommer strax min dotter Therese o lilla barnbarnet...fortfarande väl inpackad i min dotters mage ;)...med lite goa bullar som vi ska fika på :)

Skulle egentligen vilja vara ute i detta underbart härliga höstvädret men jag lämnar inte Kickan själv nu...hon behöver mitt stöd nu när det är jobbigt för henne...älskade Kickan ska snart bli mamma...hon som varit världens bästa Nanny till de andras valpar kommer med all säkerhet att bli en väldigt fin mamma...det tvivlar jag inte ett dugg på... =))

Min underbara lilla Kickan♥

Ha en bra dag!!

Puss o kram♥//Bella









Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

Thihi, lilla Kickelinan :) Hur går det nu med valparna? PUSS på dig mamsen :*

2008-10-10 @ 18:01:12
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0