Doktor o veterinär...


Någon direkt muskelvärk efter vattengympan igår kände jag inte av imorse när jag vaknade men däremot nu på kvällen känner jag att kroppen är lite seg...=)...men det är inget som ska avskräcka mig för att göra om det nästa vecka...

Idag var jag hos min nya doktor för en liten koll...o jag blev inte helt utdömd...ler...lite nya mediciner....hoppas de hjälper lite bättre mot min värk...

Idag var det även en tur för vovvarna till veterinären för vaccinering...alla ska ju få sin beskärda del av att få må bra...såväl tvåbenta som fyrbenta... :)

Min lilla älskade Kickan fyllde fyra år idag så det blev lite extra gott att äta för vovvarna idag...


Här är hon visserligen bara lite över ett år men det är ett så gulligt foto på henne♥....


Hennes bebbar är idag tre veckor o börjar bli så kramgoa nu...

Tuva o Ture...


Lilla Tuva vill redan tugga...

Nu kallar sängen...har ju varit en händelserik dag idag med full fart....



Bella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0