Bara för mycket....


...som händer just nu o då blir det inte mycket vid datorn =)
Sen så har jag ju inte riktigt tillfrisknat efter min flunsa så jag är segare än en kola...tog mig en snabblunch nu o kände att jag behövde pausa lite från mitt springande från rum till rum o fixa med allt o inget så jag tänkte att då var det läge för ett litet inlägg... ;)


Hade jag haft tid så hade det blivit många långa skogspromenader just nu...älskar att gå i skogen på hösten o rensa tankarna...

Egentligen har det inte hänt mycket de senaste dagarna...har som sagt varit seg o velat ta det lugnt inför helgens utställning för det är bättre att jag har nog med krafter att orka stiga upp i ottan i morgon bitti för att sen vara iväg en hel dag för att sen ändå komma hem som en lase =)


Vill vara en fjäril för att kunna vara närmare naturen....

När jag väl sitter här o funderar på vad jag gjort under de senaste dagarna kan jag komma på hur mycket som helst men det har varit mest småsaker o det känns som att det inte räknas som något vettigt men det är ju det lilla som kan stötta upp det stora :)...ett litet samtal här o lite pappersjobb där...iallafall kände jag mig genast som en duktig kicka o kan alldeles strax gå igång med lite mer smått o gott o göra...

Vår vackra jord...tur att det finns änglar...

Kanske har de senaste dagarnas sorgmodighet gjort att jag inte varit så pigg...kära Svea ska flytta...till sin dotter Embla i  Västerås....ibland måste man ta beslut som bara inte känns bra men som är bästa lösningen för tillfället o förhoppningsvis kan man i efterhand inse att det var det bästa o inte deppa så inför sina val i livet....men usch vad jag älskar denna speciella vovven...iii...nu flödar tårarna...;( ....



Nu är det dags att småpula igen!

Hej svejs...

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Usch då mamma... gråt inte..hon får det jätte bra där... hon kommer att få stimulans o sysselsättning där.. o kärlek framför allt.. Kommer att bli jätte bra.. Puss puss

2008-09-12 @ 15:35:22
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Kolla in den här bloggen mamma :) http://exxa.blogg.se/

2008-09-30 @ 11:37:45
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Pupsie

Om jag får pianorummet så flyttar jag nog inte i första taget ;) ha ha! Ni får gärna muta mig med en bil. HAHA!

Älskar dig med mamma!

2008-10-07 @ 12:18:16
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0