Möten...

Nu känns det som hösten verkligen är på väg...det känns i luften...o jag älskar hösten!! =)


Så vacker himmel...o så älskar jag ju lila =)♥

Vaknade sent idag...kl halv nio...men jag kan ju inte sova på natten för allt hostande o halsont....vaknar ju femtioelva gånger på natten för att hosta till o sen gör ju halsen ont efteråt....men det blev ju panik...för jag o Pontus skulle ju köra hemifrån kl tio....senast...panik!!!....

Var inte hemma förrän vid två tiden igen o då var det till att vila en stund innan jag skulle iväg igen vid halv sex tiden...föräldramöte...

...en väldigt trevlig skola Pontus börjat på...alla lärarna var väldigt trevliga o man fick bra info om skolan...jag fick helt enkelt bra vibbar av hela konceptet...det ska nog gå bra för honom där :)




Nu måste jag gå o lägga mig...så jag får sovit något inatt...ska vara hos doktorn kl nio...får se vad som fattas mig =)
Ska ju åxå hinna med o gratta min son imorgon bitti med kaffe o en smörgås...han fyller ju 16 år imorgon...min lille gosse =)

God natt...

Älskar höstens alla vackra färger...vill ha en eka...o ro i denna underbart stillsamma sjön....♥

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Det är den första hösten i mitt liv som ajg längtar till.... Avskyr annars höstar o vintrar.. Puss

2008-09-05 @ 10:16:57
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0