Ett fortsatt gott nytt år!

Att jag inte bloggat på år o dar har sin naturliga orsak, när det blir för mycket i ens liv som händer kan man inte sortera tankarna o greppa allt som snurrar runt i ens huvud, men till saken hör ju att man kanske inte vill dela med sig av just dessa tankarna. Iallafall så är det ett nytt år o jag känner att jag lagt det gamla året bakom mig o blickar framåt med god tillförsikt på detta året. Känner att jag hämtat krafter för att pånytt föddas detta året :) Jag har så många glädjeämnen att prata om, trots vad jag gått igenom o det är tack vare dem jag kan se så positivt på mitt nya liv. Vill inte gräva ner mig i det förgångna o grubbla över saker som redan hänt, nyttjar inte till något positivt. Vill hellre ta nya tag o glädjas åt det jag har framför mig, för visst har jag ett mycket härligt o spännande liv framför mig :) Trots kanske mina mörka stunder så har jag en positiv anda med lust för livet o det övervinner alla stunder man kanske känner att..."nähä, detta går inte". Vill ju tro att det alltid kommer sol efter regnet :)...o som det fina ordspråket säger..."allt ont har något gott med sig"...o ta mig tusan om det inte har det :)))...med dessa visdomsord vill jag önska en god fortsättning på det nya året o må det bringa mycket glädje o nya goda erfarenheter till ert liv!


Att jag har ett underbart litet barnbarn vid namn Alicia fullbordar allt vad man kan känna i kärlek o vördnad för livet när man ser ett litet barn komma till världen som indirekt är från en själva. Det är en otrolig känsla att bli mormor o veta att detta lilla barnet är en del av en själva :)...tårarna kan flöda på mig när helst jag tänker på henne för hon är en sådan glädjekälla för mig, hennes alltid glada uppenbarelse är en lisa för själen!! Du vackra lilla underverk, vad mormor älskar o avgudar dig!!


Må gott!!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Therese

Sååååååååå fint du skrev...snyf..

2010-01-02 @ 14:34:51
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: * L o t t i i i z z

Vad kul att du har börjat skriva lite igen mamma :D

2010-01-04 @ 16:18:55
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0