Seglar vidare på mina möjligheter

Igår gjorde jag ett val som öppnar upp för nya möjligheter.

Det hade grott länge i mig o nu gjorde jag slag i saken.

Nu träder jag in i det nya året med nyfiken entusiasm om vad den ska föra med sig.

Jag ser med tillförsikt fram emot att ro iland några nya projekt som jag tänkte genomföra.

Jag insåg att jag har ett så otroligt rikt liv redan. 
Jag behöver bara skörda frukten av allt det fina jag har i mitt liv. 
Det ger mig den näringen jag behöver.

Alla mina nära o kära som skänker mig sådan glädje, lycka o kärlek går inte att värdera i pengar, det går bara att värdera i tacksamhet för att man får vara en del av den underbara samvaron. 

Jag finner glädje i livets ögonblick!

Lycka! <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0